melodifestivalen = SKANDAL

jag förstår inte hur sveriges folk röstar ? :s att skicka vidare henne till eurov är helt sjukt :o fast hellre hon är dendär * uggla som bara är fööör pinsam! om hon hade vunne hade jag sakt upp mig som svensk medborgare! jag tyckte att någon som kan sjunga och har en bra låt med lite drag i skulle ha vunnit ist för en gaphals som suger på att sjunga normalt, hon är skit duktig på att sjunga "operadelen" men de andra sög!
puss

Mina kommentarer ♥
Postat av: Emmelie

Det var ju operadelen som SÖG!

Carloine va skön! xD

Men ingen av dom borde ha kommit så högt upp på rösterna.

2009-03-15 @ 13:53:59
URL: http://aawesomee.blogg.se/
Postat av: Anonym

UGGLAS<3

2009-03-15 @ 18:52:13
Postat av: Emma

Jag håller med det där med melodifestivalen. sånna där låtar borde inte ens få spelas upp i tv :D

2009-03-16 @ 11:58:58
URL: http://emmahalvarsson.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0