öldrickande.

igår blev de massa ööl och snappsande, vin med kolsyra mm med daniel, simon, andreas & tobbe.satt först hemma hos med med lillebror och daniel och börja dricka, sen drog vi till a.h. efter ett tag kom vi på att vi skulle dra till ljusdal och de skulle bli en överrasking men ist fick vi en utskällning .. så då gick vi ner till mig och sen var de bara att åka hem igen, kändes ganska värdelöst! men kul som fan vare i bilen, en massa öldrickande och sjungande, jag och simon borde bilda fyllekör för vi äger på att sjunga & dansa för den delen ;) när vi kom tillbaka till loos gick jag o daniel hem och la oss och sov..  haha jag fick även en hick så jag typ spydde på min jacka :( så nu ska den tvättas (a) haha!!

idag åt jag och daniel på grillen (som vanligt på söndagarna) vaknade upp och var inte bakis, jippi! :D
ikväll ska jag bara vara hemma i loos, ska träna och sen blir det farfar och äta tårta :D åker med pappa till ljusdal imorgon ganska tidigt men hellre sitta hemma än i ljusdal själv . :)

puss på lördagen!

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0