sommar!

simon skrev nyss till mig på msn och höll med mig om hur jäkla skit kul de var igår :D gårdagen kommer alltid sitta kvar i mitt huvud, bäst! även att han börja berätta om vilka jäkla röjj fester vi ska ha i sommar, vi ska ha beach party hela dagarna ocg sen på kvällen blir de bada och guuud va kul de lät :o nu längtar jag jätte mycket tills i sommar :( och min stora 18-års dag som ska bli så sjukt kul! :D då blir stor fest om nått och alla bästa ska vara med :) bara att vänta :D mindre än 3 månader kvar nu! :D ska bli såååå kul :D
men nu ska jag packa, E-tuna imorron, så byebye!


foto: jennie ericson

Mina kommentarer ♥
Postat av: Emmelie

Du kan ju räkna med mig på dom där sommarfesterna xD Iallafall en kanske! :P

När fyller du arton?

2009-03-30 @ 14:15:25
URL: http://aawesomee.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0