söndag!

Grattis till lillebror peter som fyller hela 16 år idag, ha ha! (a) han fick en tröja av mej och en kurs till skoterkortet av familjen :) nu har vi gjort klart tårtan och nu väntar jag bara till mormor, farfar, morbror, faster+man & kusinerna ska komma. fast ja jag får ju inget så jag längtar inte direkt (a) hihi.
imorgon blir det nog angling med daniel om jag orkar, sen blir det nog backen Kanske påt tisdag om signe är hemma och om vi orkar åka, ska bli skit kul! :D men PUSS på länge!

- att du ens orkar, förstår inte..


söt hunden och lilla jag ^^

Mina kommentarer ♥
Postat av: Mooa

Åh en sån där mössa vill jag också ha! :)

Den är så ball tycker jag.

2009-03-06 @ 13:23:53
URL: http://psykbrott.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0