tisdag!

vart i backen idag med daniel, skulle fota grabbsen, gick upp för hela jävla backen och trodde seriöst att jag skulle svimma, skit jobbigt :o eller ah kanske jag som har dålig kondis också? (a) men när jag kom upp var jag säkert inte där mer än i 15 min för sen skulle dom bygga ett nytt hopp så då lånade jag ut min kamera och begav mig neråt till daniel och var social med honom och åt korv ist :D ikväll kommer signe hem tror jag, hoppas att vi kanske kan träffas lite :D var ett bra tag sen så de vore kul :)

*jag tror att jag har kommit på varför man orkar tjaffsa med dom man tycker om.. för att det är så fruktansvärt skönt när man slutar!

Mina kommentarer ♥
Postat av: anna

bra text igen där i slutet!

har jennie gått och blivit poet elr (a)?

2009-03-03 @ 16:13:13
URL: http://jadu.blgg.se
Postat av: jennie

haha, ja kanske borde satsa på de ;)

2009-03-03 @ 17:03:41

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0