HELGEN !

det här har vart den lätt bästa helgen på väldigt länge, okej jag gör en sammanfattning.

Torsdag: Valborg, firades hemma hos Emmelie med gött folk & fylla som alltid! KUNG<3
Fredag: Åkte impulsivt till Ljusdal vilket jag inte ångrar ett dugg, blev öl & full (A) var med bästaste folket hemma hos Jimmy, fick även vara med Mathilda som de var 100 år sen sist. KUNG<3
Lördag: Rebecca kom till ljusdal, kunde ju såklart inte vara nykter då, så de blev öl & vin även då, tillsammans med mathilda & rebecca sen blev de fest hos tomas eriksson, min blivande bästa vän! ;) med gött folk!! KUNGAST<3

idag har jag ingen anning om vad jag ska hitta på, ska nog försöka plocka bort lite skit, duscha, äta & se på tv eller nått ^^ och idag blir jag nykter, är typ helt slut. :)

tack alla för en helt sjukt bra helg, imorgon blir det skolan och det är nått jag verkligen Inte ser fram emot, ge mig praktiken och ledigt, helst nyss!

Puss !

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0