hemma igen!

yeah hemma nu! superskönt kan jag lova! ledig både idag och imorgon men eftersom ljusdal är bäst (hihi not) så stannar jag både idag och imorgon, tar sena bussen hem så jag kan umgås lite med folk. ska även försöka få lite jobb gjort som jag ligger efter i men de är sååå jobbigt att bara ta de första steget att börja skriva. men nej nu efter dethär inlägget ska jag börja okej! vaknade vid 7 imorse, fast somnade om efter lite mys i sängen & halvsov till 10 sen gick jag upp till skolan!

hemma från stockholm, som egentligen har vart helt sjuk? haha länge sen jag garvat så mycket som jag gjo4rt dom här tre dagarna fast dom har sugit rumpa. men jaa de har ändå vart kul, massa skratt och massa fula saker har hänt. roligt! har åkt massa tunnelbana, vart på naturhistoriska riksmuseet, kollat på film i cosmonova, helt sjukt kul :D mm..

nu SKA jag plugga.
hörs!


*det senaste jag ville var att de skulle bli såhär, har redan sagt förlåt, hoppas allt går över snart! miss you!

Mina kommentarer ♥
Postat av: emma

Tack kusinvitamin<3 jag känner fortfarande inte för det så det blir inte av. men hoppas ni har det kul:D så tar vi igen det här någon annan gång :D puss ;:D

2009-05-14 @ 21:43:29
URL: http://emmahalvarsson.blogg.se/
Postat av: emma

Okej 27 juni då är det bokat :D

2009-05-15 @ 17:20:14
URL: http://emmahalvarsson.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0