kärlek!

jag är så glad att jag har de vänner jag har, ni ger mig sån kärlek & lycka att det inte finns ord till det. helt sjukt underbara personer det finns! som till exempel min "bror" Gustav Karlsson, finns ingen som förstår, lyssnar och ställer upp mer än vad han gör, skulle jag få önska mej en till bror från alla i hela världen skulle det bli du Gugge, BÄST!
och sen till alla andra, min helt (för tillfället) underbara klass, ni är helt jävla underbar, min älskade sofie westh som jag kommit väldigt nära nu de senaste veckorna, du är bäst, finast & helt klart en av mina bästa! sen finns det fler i klassen som är helt underbart bra! tack för att ni finns, ni är bäst!
finns även folk utanför skolan och min klass som simon magnusson & dom andra som jag ska träffa imorgon, du är bäst du med och alla andra! BÄST, alltså ni ska bara veta hur mkt jag uppskattar sånna som dig/er i mitt liv!

och att du kommit in i mitt liv är ju helt underbart, du är bra, bättre, bäst! finns inte ord! du får mig att må bäst, massa närhet & hjärtan till dig som betyder mkt för mig! du med din glädje får mig att vara så glad.

helt sjukt va glad jag har blivit, en helt ny människa, fått nya/fler vänner, känns underbart! nu börjar resan i mitt nya, glada, underbara, lyckliga liv. VÄLKOMMEN! :)

hejhopp gummisnopp, ett glatt inlägg ist för depp :D  1 poäng till mej (:


jag & min kärlek för länge sen! <3

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0