PARTY

ikväll blir det party med brudsen & pojkarna :D lite förfest hemma hos mej, bara en liten för mig, sandra, carro & sofie :D sen kanske pöjkarna kommer de får vi väl se :) och då ska jag dricka massa vin :D efter de blir de bakom skolan (?) och spela brännboll med allt folk :D ska bli väldans kul, sen har jag ingen anning om vart vi hamnar om vi hamnar inne hos ngn eller ute framför elden och mys :D hoppas att kvällen blir helt lyckad iaf som de verkligen ser ut som att de kommer att bli :D HAPPYFACE!

har även städat ur mitt akvarie idag tillsammans med sofie så nu är de klart ;D och har vart ner på centrum en sväng och köpt smink xP haha. sen har jag även städat lite & ska snart hoppa in i duschen och skölja av allt akvarievatten som finns typ överallt på mej xP blä !  :)

men nej nu ska jag duscha lite tror jag :)

Puss på er och hoppas att ni får en bra kväll :D

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0