skolan ...

Började funder lite & jag har kommit på att jag inte kommer hinna göra klart allt i skolan innan praktiken, vilket får mig att må bajs. Vill inte ha kvar rester till 3an men ja ser ganska lurt ut att jag är tvungen att få det. Går endast 3 dagar denhär veckan och vi ska göra huuur mkt som helst, jag har 3 redovisningar, 2 prov & flera uppgifter som ska in.. jag kommer vara helt slut efter domhär dagarna. Efter denhär veckan är det praktik som gäller, ska vara på Ljusdals djurklinik, kommer att få cykla till storhaga varje dag, kul ... men jaja kommer ju iaf få motion, så de är ju bra! :p
imorgon kommer jag måsta stanna kvar i skolan efter vi har slutat med jonna, eftersom vi ska redovisa två saker på tisdag och vi har inte ens börjat!

längtar tills imorgon sjukt mkt, ska bli så underbart, efter de börjar ju helvetet. fan va skönt det ska bli att slippa skolan!

jävlar, nej fan nu måste jag plugga kom på ännu en sak jag inte gjort. FUCK less jag är nu ...

PUSS


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0