städning på gruvan!

igår skjussade daniel hem mej :) när han åkte hem igen började jag tvätta och fixa lite :) efter de blev de robinsson & film och sen vart jag såå trött att jag la mig och sov lite :) vaknade klockan 9 eftersom jag skulle vara upp på gruvan 10 för att hjälpa jå och ylva och städa överallt. jag fick städa ute i kalla utställningsrummet i 2,5 timme, trodde jag skulle seriöst frysa ihjäl, men jag överlevde :) lyfte även alla stenar där ínne, vilket är typ minst 300 stenar, duktig jag :) damsög överallt och dammade där de behövdes. efter de stod vi och prata om mitt jobb i sommar, beställde lite saker som vi ska sälja & sen åkte jag hem igen, gött med pengar, fast får ju inte dom fören i juni :p

ikväll blir det Ljusdal igen, åker med bussen från loos -.- bajsbuss men jaja :) längtar till ljusdal, lugnt och skönt.

imorgon blir de stockholm, bussen går klockan 7 på morgon ifrån ljusdal -.- vill inte :( känns verkligen som att jag ska bryta ihop.. skulle göra vad som helst för att få stanna hemma, hoppas att bussen krockar, att jag bryter nå så jag får ligga hemma ist! höhö. VIIILL INTE :''(
men kommer iaf hem på onsdag kväll, ska vara kvar både torsdag & fredag tror jag, måste plugga lite så passar på då!

bajsvecka :/ men ha de bäst!
puss

Mina kommentarer ♥
Postat av: Emmelie

Nej inge spec, de är jag som är lite konstig bara :P

Jag låter så dramatisk när jag skriver också, pappa reagerar som fan på mitt sätt jag skriver på så han tror typ att jag är fett deprimerad. hehe men de är inge spec så du vet :)

Kommer du i helgen? va va va?

2009-05-11 @ 15:36:03
URL: http://aawesomee.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0