sveg!

idag var jag och mamma till sveg, de var roligt, jag körde runt i seriöst hela sveg ^^ körde även dit och hem, gick skit bra, längtar som satan till körkortet tillhör mig nuuu! :)

även att mamma ska skjussa mej till hamra sen, ska umgås med folket och vara så gott som nykter typ :D hoppas att jag får tag på ngn skjuss hem annars får jag väl gå hem då (:

hoppas på en trevlig kväll utan bråk, tjaffs, krångel & störiga saker som händer (: hoppas allt blir bättre än förra gången :)
även att allt är löst med jonna, vilket känns super bra! <3

men puss på er!

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0