tisdag!

dagen har inte vart bra än så länge, började med sällskapsdjur, hade ett spel och lite rep efter alla prov i haft. efter det hade vi kretslopp med lena som var lika kul som de låter :) sen blev de lunch och efter de hade vi pär och gjorde inte ett piss, eller jooo jag jag gjorde klar mig rest i kretslopp :D men annars lekte vi mest bara med låsas hagelgevär och dampade ^^ hihi! de var iaf kul, nu sitter man på Biggan lektion och ska prata lite med henne men vet inte om jag vågar (a) haha. men de löser sig hoppas jag! ikväll ska jag bara vara hemma,  kanske kolla på film eller nått..

puss på alla underbara!

Mina kommentarer ♥
Postat av: AngelicaNord

Vad fasen är det slut mellan dig och daniel helt? Känns det bra för dig? <3

2009-05-06 @ 15:12:39
URL: http://angelicanord.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0