UNDERBART!

just nu känns bara allt så himla bra, nästan för bra för att vara sant, så nu snart läre väl nått hända antar jag som slår ner mig till botten igen.. hoppas verkligen att jag kan få må bra nu ett bra tag framöver, känns så skönt när allt äntligen börjar ordna upp sig med allt, hoppas även att det lilla sista som är kvar kan ordna upp sig snart, vill inget annat än att bli vän med dig igen... annars är allt superduper bra! det som är skönast är att du snart anländer och jag de som är skönast är att du inte har nått med mitt liv att göra längre, vilket är helt sjukt skönt.

varit i skolan nu i två dagar, fast jag vart ledig, jag och sofie planerade att göra hur mkt som helst men slutade med att vi inte gjort ett skit. inte bra! så nu blir det hårdpluggning nästa vecka ändå :( men jaja!

imorgon ska jag och mamma åka till sveg en sväng, ska bli roligt att åka själv med mamma en sväng och även att jag ska få övningköra lite som de var länge sen jag gjorde sist :) på kvällen blir de väl hamra & hälsa på Angelica & Emmelie :) måste bara fåtag på skjuss dit & hem .. men de löser sig alltid hoppas jag :) blir nykter men de blir nog kul ändå :) men hörs!

PUSS
jennie ericson !

<3

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0