6 MÅNADER TSM MED MIN KÄRLEK !

Idag är det 6 månader sen min största kärlek någonsin kom in i mitt hjärta. Den värme och lycka du ger mig har jag inte känt i närheten av förr. Jag kommer ihåg första kyssen som om det vore igår, jag har aldrig känt det där pirret såfort med någon annan och allt kändes så himla rätt. Jag kommer ihåg precis vilka låtar som du lyssnade på och sedan nynna på för mig. Jag minns den parfym du använde i början, jag minns vilka kläder du hade och allt. Jag kommer ihåg dina blickar som du gav mig, smsen som fick det att pirra till lite extra i kistan.
Jag kommer ihåg att jag tvivlade i början på grund av många saker, till exempel att du skulle börja lumpen ungefär efter 2 månader efter datumet vi träffades och jag visste att det skulle bli en sjukt jobbig tid. Sen gick det ju även en hel del rykten om dig och folk berättade hela tiden för mig hur jag skulle göra och inte göra. Men jag sket i vad alla sa, jag följde mitt hjärta och jag ville ge dig en chans. Den chans du inte fått förr.
Efter vi blev tillsammans så har allt förändras, jag har blivit en helt annan människa när jag är tillsammans med dig. Du får mig att må så sjukt bra och du gör mig riktigt lycklig.
Sen du började lumpen som nu är ungefär 4 månader sen har jag inte slutat älska dig mer även fast det är sjukt jobbigt och ibland vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig till. Jag mår mycket sämre när du inte är hemma, jag känner mig inte som mig själv när inte du är vid min sida. Jag har fällt en hel del för många tårar. Tårar som beskriver en sjuk saknad av den som betyder mest för mig. Men jag vill inte lämna dig, det skulle jag aldrig göra, för jag vet att jag alltid kommer att älska dig, vad som än händer. Och jag vill inte sumpa chansen med den som jag älskar som jag aldrig älskat någon förut för att du gör en sak som du inte har något annat val än att göra. För det tjärnar jag inget på, vill inte ha någon annan än dig.
Så som du behandlar mig har jag aldrig känt förr, jag har aldrig känt mig så omtyckt, betydelsefull och framför allt älskad som jag gör nu med dig!
En sak är säker, jag har aldrig och kommer aldrig att älska någon så fruktansvärt mycket som jag älskar just Dig. Jag saknar dig varje sekund jag är ifrån dig och vill vara med dig precis hela tiden.
Nu har ju vi haft världens otur att du var tvungen att dra till lumpen precis när vi började och de är såklart att lumpen förstör mycket, framför allt all tid som går bort när du är där uppe. Vi får ju trots allt bara 2 dagar och en natt tillsammans i genomsnitt per vecka, ibland får jag vänta mer än en vecka och de gör så jävla ont.
Att inte ha dig vid min sida när jag som mest behöver dig, när jag som mest behöver din famn och din kärlek mer än på telefon.
Men en sak är i alla fall säker, klarar vi av den här tiden, då klarar vi Allt, och vi kommer att klara av den här tiden, även hur jäkla ont det kommer att göra, så kommer jag kämpa, in i det sista.
För det är ju trots allt "bara" 7 månader kvar tills skiten är över. Skolan och lumpen är över och inget hinder för oss nå mer. Då är vi fri... Då kan vi göra precis vad vi vill..
Då är det du, du och jag mot världen och ingenting kan hindra oss! <3

6 månader tillsammans, och det är bara början!
Jag älskar dig mest av allt Daniel Halvarsson <3




Mina kommentarer ♥
Postat av: jennifer

vad fint du har skrivit :) hoppas daniel läser det här säger jag bara ;) och GRATTIS! <33

2009-11-05 @ 14:57:47
URL: http://elverstig.blogg.se/
Postat av: Daniel Halvarsson

Du nu känner jag mig ännu mer som världens lyckligaste :) tack för att du finns hjärtat :) du är mitt allt och vi ska klara allt :) Älskar dig mest :) <333 GLADAST :) <3

2009-11-12 @ 17:06:05

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0