DJURSJUKVÅRD

Finns det något tråkigare än att ha 100 sidor att plugga in, inom ett ämne man inte alls är intresserad av? Nej skulle inte tro det. :/

Imorgon har vi i alla fall prov i djursjukvård häst ...... Jag är tyvärr inte de minsta intresserad av häst, jajo visst kan det vara lite roande att rida då och då, men vad har man inte pojkvännen till? ;) haha Ne skojja.. blablabla.. Nu har ni nått att snacka skit om, hihi varegoood gumms! Brabra!
Men iaf, så kan jag väl i princip ingenting, och imorgon gäller det, 08.15 i klassrummet, prov... Vi får väl se hur de gåååår, men ska iaf kila upp till Jonna och plugga snart, eller ja vi får väl se hur mkt pluggande de blir. Men ska iaf försöka för att få in nått i hjärnan så det blir G iaf.

Men iaf så är det sjuuukt mycket i skolan nu, har minst 6 saker kvar att göra, not funnii. Även att vi ska göra de på kvällen och inte på skoltid, vilket suger!

Jaja, nog med allt klagande, har iaf fått bytt djurhusvecka nu med sötfisen Jennie, tack :D

Men nu ska jag plugga, 
Så önska mig lycka till, så önskar jag er lycka till med ert liv.

 



 


Mina kommentarer ♥
Postat av: Sändrä

rida då de gäller häst har vell inget med pojkvännen att göra jennie ? , stygga barrrn :P hahaha ...Jag har mkt att göra i skolan jag med , måste ta tag i de och prata med lärarna och så så jag får någe gjort :/ <3

2009-11-10 @ 11:33:38
URL: http://sandrabergqviist.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0