ETOLOGI !

Hejhopp :)

Idag har jag lite sov morgon, börjar inte förän 11.00 men kunde inte sova så himla länge så gick upp rätt så tidigt ändå, finns ju alltid saker att fixa med när man har egen lägenhet och tusen andra saker att göra.
Men iaf så har vi Etologi nu i 3 hela dagar, Etologi betyder läran om djurens beteenden och vi har redan läst halva kursen Etologi på djurparken Järvzoo förra året och nu ska vi läsa klart andra halvan och ha en kille från Skansen i Stockholm, häftigt! Det kommer säkert bli mycket att läsa och så, men ska samtidigt bli fruktansvört skönt att slippa de andra lektionerna (a)

Sen ska jag ju även trimma efter skolan, 2 cocker spaniel som jag skrev i förra inlägget och dom ska vi inte trimma förän vid 16.30, då en sak är säker, detta kommer att bli en sen kväll!
Så vi får se om jag orkar blogga nått senare eller om jag skriver imorgon, ska försöka ikväll :)

Nu ska jag häva i mig det sista kaffet så jag orkar med denna dag också!
Ha de bäst!
/ Jennie Ericson.


Foto: Jag
På fotot: Isolde 
Jag redigerar sällan bilderna.


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0