GOD MORGON !

Skoldax snart och jag är fruktansvärt trött, fyfasen! Men iaf, snart kommer Jonna och då ska vi gå i kallvädre upp till skolan, uscha iiih kallt! :(

Och morgonen börjar med djursjukvård till 11.20 ... Segt, men men. Sen så har jag håltimme sen ska vi trimma en liten söthund, kan berätta mer om mitt och mina två kompisars egna företag sen, KUL !

Ha de bra i skolan eller va ni nu kommer att göra, byebye! :)


Mina kommentarer ♥
Postat av: Josephine

hur många hundar är ni uppe i nu? :D <3

2009-11-03 @ 17:08:26
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Josephine

sv: jaha oj det var många! hur gick det med shitzun idag ? :) ja och gunnels jävla prov då? liksom 344 sidor och man ska kunna ALLT? :s <3

2009-11-03 @ 19:45:45
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0