HELG & FREDAGSMYS !

Åh äntligen är man hemma, skönt! När jag kom hem blev de mat, hemmagjord pizza, mums! Sen blev de att ta hand om älskat älgkött som pappa kom hem med, så jag har skurit i massa älgkött utan att ens nudda mig själv, tummen upp!

Sen blev det lite Idol, men tycker att de går så himla segt, känns som att Idol hållt på hur länge som helst nu. Men iaf så tycker jag inte att de var rätt personer som hängde löst.. Inte alls. Jag vill ha ut Eddie, han suger mot för alla andra och Rabih har sån jävla ball röst och Mariett är grym, så dom som skulle hängt löst vore Eddie & Eddie ;) Ingen annan! BAJS PÅ EDDIE SOM HELA TIDEN KLARAR SIG!

Men nu ska jag kika på tv med mamma! :)

byebye!

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0