HELG !

Hej alla och sorry för en mycket dålig uppdatering nu i några dagar, men har haft annat för mig.

I fredags så kom ju nämligen Daniel hem igen, efter att varit uppe i lumpen i 2 veckor, skönt att han äntligen kom hem igen :) Den dagen blev det mest mys i soffan framför filmer, helt underbart och mycket behövligt !

I lördags så var jag och baby tillsammans mej jonna o mathias ner på köpingen en sväng, och jag blev lite sådär impulsivt sugen på att dricka och fick såklart med mig som andra på att också bli sugen på de ;) Så mathias sprang in på systemet i sista sekund och inhandlade viiiiin.. Vilket jag egentligen inte skulle druckit med tanke på att jag jämt blir dålig av de, men vad gör man inte när man vill ha alkohol men ej hr så mkt pengar ? Så iaf så började kvällen förs hemma hos Jonna, sen hemma hos Jimmy och slutade hemma hos Cicci, men där blev inte jag och älskling länge, eftersom vinet tog branog och jag blev som vanligt dålig ;) Så då blev det toa sen sängen!

Idag har jag och älskling varit ner på Salladsbaren och käka pizza, sen har vi även varit duktiga och städat lägenheten och diskat all j*vla disk, sjuuukt mycket disk! Sen har vi bara lega i sängen, käkat massa mums och inte gjort mkt alls :)

Men nu är det roliga slut och min prins har åter igen åka upp till Boden och lumpen ... Inte kul alls :( Men nu kommer han ju iaf hem till helgen, happyface! Så då blir det Loos :)

Men nu ska jag pysa ner i sängen, för jag ä jättetrött, sov sött allehopa ! :)
 jke :*

Min prins, uppe i helvetet, kom hem igen :( <3




Mina kommentarer ♥
Postat av: ERICAPERZZON

Jobbigt med lumpen men det är superbra att göra den så det lönar sig nog för båda till sist:)



/E

2009-11-16 @ 11:35:09
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/
Postat av: ERICAPERZZON

Svar: ja precis:)



jodå det är bara bra:) lite seg bara, skyller på vädret;P

sj?



/E

2009-11-16 @ 14:01:09
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0