HJÄLP MIG MED MITT MUNSÅR

Nu är det såhär att jag behöver hjälp!

För några dagar sen sprack min läpp i mungipan och nu blir det bara värre och värre.. Idag var jag ju hos tandläkarn och jag ska få en ny skena uppe i käften, och då skulle dom knäppa kort så fick en plastgrej som höll ut läpparna åt alla håll och ja de var inte alls snyggt tur jag själv slapp se hur de såg ut.. Men då sprack ju läppen upp ännu mer.. Jag brukar väldigt sällan ha munsår, så jag vet inte vilka knep man kan använda sig av :(

Jag har varit in på apotekets hemsida och kolla, det finns ju två olika munsårs salvor som går på reklamen, Anti och Vectavir, dom funkar säkert skitbra MEN, jag vägrar köpa dom!

Anti 2 gram (observera att 2 gram är skitlite) kostar 99.50:-
Vectavir 2 gram (observera även här att 2 gram är skitlite) kostar 104.50:-

Jag verkligen vägrar köpa någon av domhär två eftersom de är sjukt dyrt och kul om de inte skulle fungera då :o

Så nu behöver jag hjälp, hur gör jag för att bli av med munsår?


Vore mycket tacksam för svar :)



Mina kommentarer ♥
Postat av: Josephine

kan du inte testa med typ vanlig salva eller något med aloe vera i för det har läkande effekt? :) <3

2009-11-27 @ 19:08:27
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: äni :)!

jag har haft munsår jäääättte många gånger och det som funkar bäst för mig och är billigt är försvarets hudsalva, du vet det där militär läppsylet typ, som är grönt runtom (:

<3

2009-11-27 @ 19:25:06
URL: http://jadu.blogg.se/
Postat av: sandra

jag brukar ha anti och de funkar verkligen på mig :)

2009-11-27 @ 19:29:04
Postat av: jennifer

jaaaa, vad kul det ska bli :D hoppas du inte blir illamående igen bara :/ men carro sa att vi säkert blev hos henne, men jag vet inte. det märks väl ;) <33



jag har en munsårssalva du kan få låna om du vill, HAHA :') kan ta med den i morgon. har inte slickat på den eller nåt sånt så det är bara låna den om du vill ;D haha

2009-11-27 @ 22:42:52
URL: http://elverstig.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0