LÖRDAG

Äntligen lördag och lediiig! Somnade rätt så sent igår kväll, vaknade 02.30 av att det var några killar som skrek/sjöng och de fortstatte dom med i typ en och en halv timme, jag satte till och med i öronproppar med hörde dom ändå, dom skrek så jäkla högt trodde jag skulle få damp :o Men sen hörde jag en bil utanför och hoppades på att någon ringt securitas så att de var dom som kom och jag tror att de var dom som kom för sen blev det betydligt tystare. SKÖNT och jag somnade om.. Hann ju bara sova en liten stund innan Daniel kom hem :D Somnade om kanske 2 timmar sen gick vi upp.

Nu åkte Daniel iväg med Tomas så nu sitter jag i sängen i myskläder och kikar på swampbåbfyrkant hehe..

Ska nog börja steka korv snart, vi ska äta korv med bröd till lunch sen har vi köpt fläskfilé och nå potatisgrejs som vi ska äta senare :D MUMMA!

Har även vart på apoteket och införskaffat mej Försvarets hudsalva som Änipäni tipsade mig om och de känns redan mycket bättre, tack :D Tack för de andra tipsen också, de uppskattas mycket :) :*

Men nu ska jag försöka få någonting gjort innan Daniel kommer hem igen, lovade att hinna med massa saker innan de haha!

Ha en bra lördagkväll!

taggad till tusen!
D <3


Mina kommentarer ♥
Postat av: jennifer

HAHA ja, kom på mig själv där ;)



ja det blir nog helt lagomt :) brukar oftast vara roligast när man inte är för många också! men jag med :D kommer bli sjukt kul! <33

2009-11-28 @ 14:08:15
URL: http://elverstig.blogg.se/
Postat av: jennifer

HAHA ja, jag kom på mig själv lite där ;)



ja men precis, och det brukar oftast vara roligast när det inte är så mycket folk också :) jaaaa, tagga!! :D <33

2009-11-28 @ 17:31:18
URL: http://elverstig.blogg.se/
Postat av: jennifer

oj, trodde jag inte hade skickat den första ;)

2009-11-28 @ 17:31:44
URL: http://elverstig.blogg.se/
Postat av: ääääännnnnnni!

haha, bäst jag äääääääär :D

2009-11-28 @ 23:27:19
URL: http://jadu.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0