ONSDAG OCH PROV.

Hej bloggen!

Hade ju som sagt prov i hund genetik och avlen första timmen, tyckte väl att det gick sådär inte helt 100 men helt klart okej, efter provet fick vi fortsätta jobba på höftledsfel typ, som jag och jonna jobbar om. Det gick bra och vi hann till och med redovisa idag, så då slipper jag gå upp till skolan på fredag och redovisa istället.

Men sen fick vi i alla fall tillbaka proven som Carina rättade på en gång och till min stora förvåning blev det MVG och en superglad Jenniepennie :D

Sen hade vi Lena och genetik på eftermiddagen, alltså jag var så sjukt trött, somnade flera gånger under en film vi kikade på, usch! Och det resulterade i en fruktansvärd huvudvärk som vägrar gå över, blääh!

Men nu ska jag fortsätta kika på Paradise hotel ;)
I'm a neeeerd I know and I like it ;)

saknar min pojkvän massor, massa pussar, kramar och kärlek till världens helt klart bästa person<3

Mina kommentarer ♥
Postat av: jennifer

ja men visst skulle det! har carro sagt något om det till dig? :) ja, och pappa ska ju vara kvar i ljusdal så hos mig kan vi ju nog inte vara :/ <3

2009-11-25 @ 19:57:38
URL: http://elverstig.blogg.se/
Postat av: Josephine

sv: nej det är för att vi är så bäst ;) <3

2009-11-25 @ 20:14:39
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0