SKOLA & EN MÅNAD KVAR TILLS JULAFTON !

Hej bloggläsarna!

Imorse när jag vakna var jag mycket trött, trodde knappt jag skulle ta mig upp.. Men det gjorde jag, orkade till och med gå upp till skolan fast jag tvivlade på att jag skulle göra det också.

i alla fall, så när vi kom till skolan så hade vi djursjukvård, uscha det är verkligen ett av mina favorit ämnen, men just nu är det alldeles för mycket och tråkigt. Men vi fick i alla fall tillbaka provet jag klagade om tidigare i häst sjukvård, och jag fick VG och 72 p vilket jag är mycket glad över eftersom jag trodde att jag skulle ligga på IG-G gränsen, så tack gode gud! Sen blev det till att plugga på som tokar, måste ha prov på tisdag nästa vecka i skiten som jag inte fattar något av :(

Efter djursjukvården slutade jag, men jag och Jonna var duktiga och satt kvar i skolan och började på vår Djurpark, som vi har i Etologin, ena är klar, så nu är det bara den andra kvar, känns bra!

Imorgon har vi prov i Hund, typ hundens avel och genetik, hoppas att det går bra. Ikväll får man väl sitta och plugga hela kvällen, usch! :(

Men idag är det ju iag bara en månad kvar till julafton, s¨å nu måste jag börja inhandla lite julklappar, men vet nog iaf vad jag ska ge till min pojkvän och sen har jag och Daniel spana på lite åt Lina & Lukas (Daniels småsyskon) Men vad jag ska ge resten är ju ett stort ? ...

Men nu ska jag nog äta lite sen försöka få fingret ur röven och läsa.... -.-

Byebye! :)

Mina kommentarer ♥
Postat av: jennifer

haha ;) men lite sanning kanske det är i det också? ;D haha <33

2009-11-24 @ 20:34:36
URL: http://elverstig.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0