SKOLA & PLUGG!

Hejhopp!

Sitter just nu i skolan, har svenska men har för tillfället inget att göra eftersom läraren som jag har i svenska inte läst mina arbeten än så vet inte vad jag ska göra, bad for me!

Känner mig lite halv förkyld, men det är ju ändå en stor lättnad att man tage svinsprutan så det inte är svininfluensa på g iaf ;)

Ikväll ska jag tvätta, jippi, men sånt som man måste göra helt enkelt. Sen ska jag väl försöka få lite annat gjort också, får väl se hur de blir och vad det blir.

Imorgon ska vi trimma igen, och även på ondag plus att vi ska fixa och dona till öppet hus som vi ska ha på min skola där jag går då, alltså Naturbruk/Djurvård och sen ska vi som går hund fixa ett bord och en liten myshörna där vi ska ´visa vad man får göra på inriktningen hund och visa upp lite saker. Jag kommer väl inte engagera mig speciellt mycket eftersom jag tycker att vår skola är dålig haha! men ska väl försöka bidra med något iaf.

Nu ska jag kika runt på lite bloggar och får väl se om jag skriver mer ikväll.
/ jke :*


tänkte lägga upp en bild, men tyvärr är det väl som vanligt något fel med datorerna i skolan så sorry!

Mina kommentarer ♥
Postat av: Josephine

sv: tack stumpan! :) ja helgen var bra faktiskt, var din helg bra ? :) <33

2009-11-16 @ 14:35:48
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Josephine

sv: haha ja verkligen! men vad härligt :D <333

2009-11-16 @ 14:44:24
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: ERICAPERZZON

Svar: Ja precis;P



tyvär så blev du inte dragen nu men deppa inte, det kommer mer tävlingar framöver;P



/E

2009-11-16 @ 16:19:29
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0