SKOLAN & SUGIT PROV!

Hejhopp!

Sitter i skolan nu, hade prov i djursjukvård häst i morse. Vi hade väl ungefär 80 sidor att plugga in och jag pluggade som ett svin. Och sen slänger läraren upp provet framför en och de var en sketen liten sida med typ 8 frågor om saker vi inte ens hade med på alla 100 olika intuderingsfrågor, lite less man blir! Och sen var såklart alla hovens delar, ungefär 25 st, och dom hade inte jag tränat på eftersom jag tyckte att det var onödigt vetande. Men men tydligen så tycker lärarna att man hellre ska kunna hovens alla delar än själva sjukdomarna på häst när vi läser djursjukvård? Nej nu får de vara nog, jag börjar bli sjukt less på att lärarna gör allt för att trycka ner oss elever. Gud va jag längtar tills Studenten nu, gud vilken frihet och de kommer vara min livs lyckligaste dag, flrutom när jag träffade Daniel då såklart!

Någon mer som är trött på skolan?

Sen ska jag trimma en hund, ska börja tidigare och trimma eftersom vi ska på någon föreläsning ikväll. Vi ska lyssna på Barbro Börjesson, någon slags hund expert kanske? x) Men hon är i alla fall känd och är med på "God morgon" på någon kanal rätt så ofta och jag tror hon är skånsk och säger "duktig kika" typ hela tiden, ja vi får väl se hur det går. :)

Kommer nog hem sent ikväll, så de blir nog sängen direkt, ha de bra sålänge! :)


jag, en mycket gammal bild,
men sikte på rätt ställe....


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0