TV PLAY

En sak jag verkligen tycker är en sjukt bra sak är alla kanalers TV PLAY, de är så sjukt bra om man missar något program, inte har kanalen eller helg enkelt inte orkade se de just när just de programmet gick.

Jag har nyss suttit och nött Paradise hotel, eftersom jag älskade det när de gick för många år sen. Men nu har ju inte jag kanalen som de gick på, så jag gick in på nätet och sökte upp det. Jag tycker att Paradise hotel börjar spåra ur lite, haha. Jag menar att ha samlag med varann första kvällen framför alla kameror och sen "tror de inte att någon kommer se dom". Men men det ä ju sånt folk vill se? Men iaf så tycker jag att Jackie är ballast och Stefan, alla andra killar är ju gay! x)

Men nu ska jag krypa ner i sängen eftersom de blir en rätt så tidig morgon tomorroooww.

GOD NATT !

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0