BILJAKT IN LJUSDAL !

Dagens stora händelse nummer 12309876673...

BILJAKT INNE I CENTRALA LJUSDAL!

Min verision..
Jag och älskling satt och kikade på tv och mös, när vi plötsligt hörde en massa serener och nyfiken som vi är kikade vi ut genom fönstet men eftersom de gick undan väldans fort så hann vi inte med att se något. Så vi satte oss i sängen igen och helt plötsligt hör vi serener igen och skit högt, så vi kutar till fönstret igen och kolla haha! Och då ser vi en polisbil komma med blåljus och serener skit fort upp mot min lägenhet och fortsatte till framsidan av huset. Så då sprang vi till min dörr och tittade ut och innan vi gör det hör vi ett sjukt högt surrande ljud, som typ en helikopter eller nått, lät jättekonstigt. Och när vi kollar ut då så ser vi polisbilen i arslet på en annan bil och sen försvinner dom och sen sa de PANG.

Eftersom vi var skitnyfiken som sagt så sa jag "vi går ut och går en sväng" och himla med ögonen (a) Så vi gick ut en sväng, och bara typ 100 meter från min lägenhet står polisbilen med blåljus och har präjat ut en bil som ört ifrån dom, så polisbilen var typ inte alls hel och inte den andra bilen heller. Så dom tog iaf de som körde och åkte i bilen med sig i polisbilen. och tydligen hade bilen åkt på bara fäljarna och polisen hade jagat dom 2 varv runt centrum.

Sjukt spännande, hihi!

här är en länk till ljp där de skriver om den spännande händelsen ;)
http://helahalsingland.se/ljusdal/ljusdalc/1.1472009
("Läderlappen" är alltså huset jag bor i, coolt ;) )


här är farbror polisen och das caaar (bild från ljp)
Han längst bort är han som kom och hämtade den drogade kvinnan
jag och Jonna blev livrädd för, hehe!


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0