BIO & MYS !

Helllu!!

Igår blev det inget bloggande för mig eftersom jag hade fullt upp med allt annat.
Igår skulle ju Norton komma till mej på "inskolning" tills på fredag när jag ska vara hundvakt åt honom, men eftersom Ylva (kusin) blev jättesjuk så blev de ingen inskolning.

Så istället gick jag och Daniel ner på köpingen och kikade på lite halloween saker och sen var vi även in och kikade på centrumhuset och jag köpte ny mascara och foundation nu medans jag hade lite pengar "över" :)

Sen gjorde Älskling middag åt oss, kyckling med Ajvar och fetaost, mums, fast ja vi hann aldrig äta de för sen ringde Kina, Daniels mamma och fråga om vi ville följa med ut och äta pizza och de tackar man ju inte nej till ;)
Så vi åkte till Salladsbaren tillsammans med henne, Lina, Lucas, Jens & Fobba. Så jag åt en pizza med campinjoner på (kan inte stava och tänker inte ens försöka ^^) tillsammans med Road Island sås, Lätt godast!
Skrattade en hel del åt tokhönan Lina som är den klockrenaste människan som någonsin skapats!

Sen på kvällen blev det Bio med pöjkarn, Flickan som lekte med elden. Den var skit bra och jag höll på att få en hjärtattack där en gång men överlevde (y) Dock var det ett dåligt slut, men som tur är kommer det väl en trea förhoppningsvis (y)

Idag så har jag och Daniel varit hos Jens och sen har vi inte hunnit med så mkt mer, men ska strax gå på Marknad som är här i Ljusdal, den brukar ju suga men kan ju vara roligt att kika lite ändå och bara gå omkring med hjärtat! :)

Men nu har Daniel diskat klart, så nu ska vi dra oss utåt, byebye! :)



Mina kommentarer ♥
Postat av: Josephine

sv: ja jag fattar inte att man vill sno! :o

Haha ja liiite spännande är det men inte när folk man känner är inblandade xD<3

2009-10-29 @ 17:21:43
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0