DJURHUSET!

Hejhopp!!

Idag fick man kliva upp tidigt eftersom jobbet väntade, och innan jag skulle dit skulle jag hem till Ellen och mata hennes råttor. Älsklingen följde såklart med mig upp och har hjälpt till jätte mycket med allt i djurhuset, glad* :)

Men iaf måste jag ju berätta om den elaka kaninjäveln.. hehe!
Jag skulle byta vatten och häva in pellets åt kaninen som sitter ute och medans jag ska ställa in vattenskålen igen så FLYGER han på min hand och typ river och biter mej :( haha jag blev skit rädd för han verkade jätte snäll och go så var inte ens berädd på att han skulle anfalla mej haha! Men det gick bra började bara blöda litegrann och sen gick vi in igen ^^ Usch kommer ju vara grymt rädd för den där nu ja ;o

Men iaf, senare kanske jag och Daniel ska vara barnvakt åt Linapina haha! Då kommer det ju bli en händelserik kväll iaf kan jag lova, ska bli så kul! :) Fast det är inte säkert bara kanske.

Men nu ska jag dra, byebye!


Älskar dig mest Daniel, du är absolut bäst, finns igen bättre & du bryr dig verkligen om en. Så jävla skönt när du är hemma, saknar dig varje sekund jag är ifrån dig babe, love you for ever! <3

Mina kommentarer ♥
Postat av: Josephine

haha inte alla som lyckad bli anfallen av en kanin jennie! bra jobbat haha xD <3

2009-10-18 @ 12:56:46
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Josephine

sv: haha ja eller hur :D vi kan ta det imorgon, kan inte skriva det nu :/ <33

2009-10-18 @ 19:25:44
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Josephine

sv: hihi :) <33

2009-10-18 @ 21:28:14
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0