FORTSÄTTNING PÅ OTURSDAGEN ...

ja själv lyckas man ju med ALLT.

Jag kan inte ens bada utan att hela huset är fullt med blog, badvattnet är röd/rosa och hela badrummet är FULLT med vatten, schampo i ögat så nu är jag illröd i ögat, mm mm..

Jag skulle bada tänkte jag, eftersom jag var väldans fryssen. När jag la mig i badkaren så hävde jag i schampo i håret och medans tänkte jag "Ja jag kan raka benen medans jag väntar" så jag satte, opps rakade ett litet hål vid foten, äh skit samma de sved bara till blödde inte så mkt. Började med andra benet, rafffss jag rakade hål IGEN och nu "lite" mer än förra gången, alldeles vid dendär knölen vid foten, det sved som fan, men jag sket i de också. Efter ett tag så kollade jag på foten för de sved som fan fortfarande och då upptäcker jag att jag blöder ganska jätte mycket!! Så jag tänkte tappa ur badkaret på lite vatten för att kunna skölja ur håret och sen skynda mig upp och stoppa blodet.. Men när jag tappar ur vattnet så upptäcker jag att HELA badrummet är fullt med vatten, jippi.. Så jag hävde ner proppen igen och flög upp och sprang in i duschen för att duscha ur håret och häva in balsam. Och det fortsatte att blöda hur mkt som helst.. Efter jag var klar i duschen så kollade jag på golvet, det var blod fulla golvet också HAHA, man såg precis vart jag hade gått haha. Sen så fick mamma hjälpa mig att sätta på plåster som jag fick byta ut 3 gånger. Men NU är det lugn tror jag har dubbla plåster. Allt blod har jag torkat bort, vattnet är bort torkat och ja, nu äntligen är väl allt lugnt. 

Hm. Undrar ja vad som händer här näst .... 

Mina kommentarer ♥
Postat av: Maja.

Klart att jag ska var utklädd, ska inte du?=)

2009-10-23 @ 17:41:25
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Maja.

Hmm.. Vet inte riktigt, finns ju så sjukt mycket att köpa och i USA känns det nästan oändligt. Vill vara något fränt iaf:) Vet du vad du vill vara än?

2009-10-23 @ 18:07:34
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Angelica

Ja, jag vet inte om du hört, hoppas vi ses på halloween kan vi skvallra lite hehe, tackar gumman! Hoppas du kan komma till Hamra, festen är på lördagen :) <3

2009-10-23 @ 18:27:17
URL: http://angeliicanoord.devote.se
Postat av: jennifer

HAHA, men stupman xD nu börjar du likna mig här i huset ;) <33

2009-10-23 @ 19:38:50
URL: http://elverstig.blogg.se/
Postat av: jennifer

ja det var synd :( det skulle vara kul om du också kom ju! ja jag vill träffa dig jag med, ska du festa i morgon? =) <33

2009-10-23 @ 19:44:32
URL: http://elverstig.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0