FREDAG = ledig

ojoj dåligt uppdatering här ;)

men iaf, veckan har varit bra men gått sjuuuukt segt :( har färgat håret, ännu mer rött (y) sen har jag även hjälp cicci att fräga sitt hår 2 dagar denna vecka, blev skit bra men sen färga hon bort allt, grr ;)

hm. aja igår åkte jag iaf hem till Loos med 17.10 bussen från Ljusdal, när jag kom hem så åkte pappa så jag var själv hela kvällen, som vanligt -.- roligt när man en gång kommer hem är ändå ingen hemma.. men jaja. städade iaf akvariet och upptäckte att två till av mina fiskar har dött :( haha ne men de är typ 8 fiskar som dött nu, fast 6 st av dom var guppys som är sjukt svåra att f¨att överleva nu för tiden. så jag skyller på de ^^ gjorde iaf rent helt och hållet, alla glas, prydnader, pumpar och sanden så gått som de gick, kanske en och annan snigel följde med, men dom är ju så små :o ...

ja, iaf så la jag mig vid 21.OO igår och somnade på en gång, vaknade idag klockan 8.OO skit pigg så de var bara att kliva upp de (y) sen har jag inte gjort ett piss. vet inte heller vad jag ska göra idag, men de märks väl. kommer förhoppningsvis sitta i soffan eller här och feta mig ;) I like!

jaja. ha de bra alla, byebye! :)

 


gammal bild :D


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0