FREDAG & PRAKTIK

Hejhej!

Dagens lektioner har varit, eller ja dagens lektion har bestått av projektarbete prat & ett arbete om mårdhunden. Sen var det lunch och sluta! Pratade lite och ibland blir jag bara så arg men ändå är det sjukt roligt hur vissa saker är helt annolunda än vad man tror och de kan vara lite skrattretande.

Fick iaf ett samtal nyss och det visade sig vara från min APU, alltså min praktikplats som jag hade förra året och gissa vad? Såklatr ville dom ha mig igen :D Blev sååå glad, så nu har jag 2 praktikplatser klart, men fler måste fixas :/ ... Men det löser sig!

Ska iaf få besök av min kusin om typ en timme och jag ska träffa hennes lilla hund Norton som jag ska vara hundvakt åt sista helgen på lovet.

Åh gud va jag längtar till höstlovet nu, ska bli superduper skönt och mysigt att vara med mitt hjärta HELA veckan, det var typ 4 månader sen jag fick träffa han mer än en helg. Så det ska verkligen bli underbart! Ska ju till Gävle till svärfar första helgen, äta på resturang, åka till valbo och IKEA sen ska vi shoppa som satan på måndag, iih! :)

Men iaf så ska jag jobba i djurhuset i helgen, får väl se hur roligt de blir, hehe! Sen ska jag även mata Ellens röttär i helgen :)

men nu ska jag städa lite tills jag får besök ^^

BYEBYE!

Mina kommentarer ♥
Postat av: Josephine

vad kul att du ska till gävle :D <33

2009-10-16 @ 13:09:38
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0