GOD MORGON!

God morgon folket!

Sovmorgon idag då, jippi! Fast själv vaknade man av sms från Daniel 05.00 och somnade om fast fick typ 5 sms till med jämna mellan rum framtill 8.00 för då kunde jag verkligen inte sova mer, eftersom jag la mig och sov typ 10.00 igår och att sova mer än 10 timmar funkar inte för mig :) Så då var de bara att knäppa på tven och kika på Vakna med the voice ofc!

Dagens lektioner är inte mindre än .... bam bam baaaamm... Samhällskunskap, Biologi & Projekt och företagande. Torsdagarna är alltid lika roliga, bläh! Hoppas iaf på att få göra klart vår fina ö idag hihi, den kommer bli grymt snygg och lyxig. Det är alltså ett arbete vi har på Sam, vi har "gått på grund på en ö och allt nnat i världen är bortsprängt så vi ska alltså överleva på ön, och hur?" Det är de som är vår uppgift, svårare än man tror kan jag lova!

Åh va tråkigt jag har och de är låång tid innan jag ska gå till skolan, grymt skönt att slippa Kerstin kan jag LOVA iaf! Puuh!

Men hare bra nu ska jag kasta på mig lite smink och sådant :) Byebye hörs sen!


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0