HELGEN

hejsan!

Först vill jag bara säga att jag haft en helt sjukt underbar helg med min babyboy Daniel, lätt bäst! Vi har bara myst, kikat på film, ätit gott och ja bara varit, kunde knappast blivit bättre! Inget slöseri med tid på nått annat än att bara varit med varandra. Det är sjukt jobbigt att vara ifrån honom Minst 5 dagar i veckan, men sen märker man verkligen hur mycket man uppskattar timmarna man äntligen får vara med varann. Så vi ägnar mest tid åt varandra och bara njuter av livet.

Ja, imorgon är det back to school och jag gillar det inte alls.. Ännu en vecka med slit och tårar, men men Ny vecka, nya möjligheter!
Så det jag hoppas på denna vecka är att den går sjuuukt fort & att helgen smyger sig framåt väldans fort. I helgen ska jag iaf jobba i djurhuset, självklart kommer baby att göra mig sällskap, *happy* !

Men nu ska jag fortsätta mitt slit med facebook eftersom dom inte verkar vilja samarbeta med mig idag ...

Byebye & hopppas att ni haft en bra helg också! :)

 


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0