IDOL & CIRKUS MÖLLER!

Nu har jag kommit fram till Ljusdal, eller ja de var ju ett tag sen men har pysslat med lite annat fram till nu. Skulle först upp till Elevhemmet i Ljusdal, minnen minnen!! Saknar tiden på elevhemmet sjukt mkt ibland, vi hade u verkligen roligast!! Skulle hämta lillebrors dator där iaf och lämna den här för mamma ska ta hem den till Loos på måndag. Sen åkte vi hem till lägenheten och jag började småpacka lite men vet fortfarande inte riktigt vad jag ska ha med mig. Måste ju ha lite av varje eftersom vi ska på lite av varje hehe! Så måste ha vanliga kläder, lite "finare" kläder och myskläder.

Älskling hade prata med "pappa" och han hade tydligen planerat in en hel del skojj, så jäkla roligt att han tycker att de ska bli roligt att vi kommer och hälsar på :) Han hade till och med köpt en uppblåsbar madrass till oss som vi skulle sova på, hehe gullis! Vi kommer iaf åka med 08.10 tåget mot Gävle och sen när vi kommer fram åker vi till Valbo tillsammans med Mats och Åsa, KUL! Det ska bli sjukt kul att åka dit och hälsa på. Sen på kvällen ska vi ut och äta, mys!

Nu ikväll har jag kikat lite på Idol och nu kikar jag på Cirkus möller, och jag tycker verkligen att de var riktigt Bra! Skit roligt och lite åt Hey baberiba hållet faktiskt, toppen eftersom jag älskade de (a) Så nu ska jag kika på Möllers show :D

Får se om jag skriver nått mer imorgon, skulle inte tro att jag hinner de, så jag kanske skriver nått i helgen, annars kommer det inga inlägg förän på måndag :( Men ni klarar nog er ändå, eller hur? ;)

HA EN BRA HELG!
/ jennie ericson, the one and the only ;)

Mina kommentarer ♥
Postat av: Angelica

Hoppas hoppas hoppas! Jaa, jag vet det vore kul! Vi får hålla tummen!

2009-10-23 @ 23:24:09
URL: http://angeliicanoord.devote.se

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0