MÅNDAG KVÄLL

tjabba bloggen!

Skolan idag var väl okej? Morgonen började iaf med Biologi, vi fick ta blodprov (de som ville) för att kolla vilken blodgrupp vi tillhörde, själv tog jag konstblod ist eftersom jag är väldans rädd för sprutor och vassa föremål hehe! Efter biologin hade vi Religion som slutade med att vi hade lektion i typ 10 min sen slutade vi och gick över till svenska och kikade på filmen Pianisten (?) Pianisten handlade iaf om andra världskriget och man fick följa med en judefamilj som försökte fly ifrån allt. Filmen var minst sagt väldigt bra och jag rekomenderar verkligen den!

Ringde iaf en praktikplats idag, tess kusin men tyvärr tog inte de emot praktikanter som ville vara där mindre än 3 månader, så tyvärr var ju de en hel del för mkt :/ men men ska iaf försöka få något annat nere i storstaden så ska ringa ett annat ställe imorgon och funkar inte de så har ja ännu ett förslag.

Men nu ska jag prata i telefon och vara social med mitt hjärta :) älskar dig mest!

Hejdååå folket! :)


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0