ONSDAG!

Hejhopp bloggisen!

Undra hur ni mår idag?
Förväntar mig inget svar så hoppas ni har de bra, hehe!

Idag har jag såklart varit i skolan, förmiddagen började med hund och då kikade vi på en film eller ja en dokumentär kan man väl säga att det var. Den handlade om en tant som har en hemsida på internet där hon "adopterar" hundar från Spanien till Sverige och blablabla. Men iaf så åkte (undra om de var "kalla fakta" eller nått sådant) dit och kika hur hundarna egentligen hade det hos tanten, eller kärringj*veln om jag får säga mitt. Hundarna hade det förjävligt och inte nog med det så blev dom inte ens riktigt undersökta när de skickades till Sverige utan 13 av 20 hundar hade en sjukdom som ej går att bota. Och sen när dom fick komma till Sverige så fick de åka 2 st i varje bur och burarna var jätte små, Djurplågeri kallas detta. Och ändå skulle allt vara så bra för hundarna där innan de kom till Sverige och blabla.. Ja detta är ju bara lite av allt som hände.

Efter filmen vare lunch och efter de var det prov i mikrobiologi, provet var riktigt svårt men jag försökte att skrapa ihop lite kunskap och lite chansning och med detta så fick jag inte mindre än ett MVG, är sjukt glad! Blev väldans förvånad eftersom jag inte var säker på mer än hälften typ. Skönt!

Så för att jag fick mer än G på provet idag ska jag äta godis och feta mig ikväll (a) Sen ska även jag och mamma åka och käka på kina imorgon, MUMS!

men ha de bra och hoppas att ni orkade läsa allt, kram!


R.I.P min fina snäcka Daniel :(


Mina kommentarer ♥
Postat av: jennifer :)

jag mår väl sisådär idag, har blivit helt genomförkyld nu ;o så jävla drygt att det aldrig tar slut!



hur mår du skälv stupman? :) haha <3

2009-10-14 @ 19:33:25
URL: http://elverstig.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0