OTURS DAG ! :(

Idag har jag väl inget annat än otur :(

Allt jävlas hela tiden..
När jag skulle fixa löshåret så blev de jätte klumpigt och jätte dåligt.
När jag skulle äta makaroner blev dom helt överkokade.
När jag ska skriva på datorn så hoppar den helt plötsligt upp i meningen ovanför och börjar skriva :S Så om ni hittar någon osammanhängade text, så har ni svaret här..
När jag skulle skriva så förstår jaginte vad orden betyder som jag ska skriva om :s
Daniel har lov andra veckor än jag, så jag kommer att ha praktik när han är ledig..
Jag har världens ångest och så över allt som har med skolan att göra..

Ja, idag kan ju inte allt bli annat än fel, nu ska jag lägga mej i badet och värma mig eftersom de även är sjukt kallt inne i vårt hus..

:*

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0