SKOLAN TAR KÅÅÅL PÅ MIG!

jag orkar inge mer nu, skolan är alldeles FÖR jobbig. bryter snart ihop och vet inte va jag ska göra. orkar inte läsa och orkar inte ens lägga ner energin eftersom vi har FÖR mkt att göra just nu och jag ligger efter i fan allt.. snälla gode gud gör mig smart så jag slipper slita häcken av mig för ett enda prov när jag har flera andra prov framför mig.. :( åh jag orkar inte :(

de bästa som finns i mina tankar just nu är tanken på att min underbara Daniel kommer hem om endast 2 dagar nu, helt sjuk! inte träffat honom på 2 veckor och jag hatar, verkligen hatar att vara ifrån honom :( och ändå är de huuur lång tid som helst kvar :'( hemskt!! ÄLSKAR DIG MEST, finns ingen annan i mitt liv! <3

jaja nu ska jag väl försöka lägga ner Ännu mer av min energi på jävla fucking äckelskolan! ....

byebye!

Mina kommentarer ♥
Postat av: jennifer :)

jag vet hur det känns! finns inget värre.. men de klarar du stumpan :) om jag klarade det som är typ latast och minst motiverad i världen så klarar du det också! (: <3

2009-10-07 @ 23:49:29
URL: http://elverstig.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0