TISDAG

hejhopp!

Har huuuur mycket att plugga som helst så detta får bli en stram dag med mkt mkt lite bloggande. Har iaf prov i mikrobiologi imorgon, har pluggat och läst men allt åker bara igenom och inget fastnar.. :( vet inte hur jag ska göra för att få in detta, det verkar verkligen inte gå .. :/ menmen bara jag får G blir jag iaf följd så de håller jag tummsen för! Men iaf så slutade jag skolan 11.20 idag, det enda vi gjorde i skolan var att kika på "mannen som talade med hästar" eller nått sånt, den var bra men lite för lång och slutet var inte alls nå bra.

Saknar mitt hjärtegull som är den mest gulligaste personen på denna jord, har aldrig känt mig så älskad som jag gör nu! Helt sjukt hur bra du behandlar mig, Älskar dig mest! <3

Men nu ska jag väl läsa lite till anar jag, fyfan! Läre ju bli IG varning på detta prov iaf, har ingen motivation alls längre. Fuck!


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0