TORSDAG & PRAKTIK

hejhopp!

Skolan har varit sjukt seg! Började med att forsätta på vår ö som faktiskt blev klar idag (y). Efter lunchen så hade vi Lena och biologi = skriva,skriva,skriva! Sen hade vi Biggan, kärring jävel som jag hatar! Fick iaf tillbaka provet 1,5 p från VG och snålast i världen på poäng då, jävla ********* nått... Hatar henne!

Har iaf ringt på lite praktik idag, dom som jag ringde till i mörby var jätte otrevlig :s Men dom tog iaf inte emot praktikanter och ja de var ju lite tur ändå kanske eftersom hon var Skit otrevlig och skitsur! Men väntar iaf på att Sonja ska ringa nu, så jag håller tummarna och får jag inte praktik nu blir jag less eftersom alla är bög. x) Nej men sen har jag även kommit lite underfund med att jag kanske inte ska vara så mkt hos Tarja som jag planerat eftersom de hon egentligen är ute efter är att Jag ska bli en hjälpreda åt henne på tävlingar för att hon ska slippa göra allt själv.. Så jag kommer såklart få följa med på tävlingar i hundspann, jipppiii men sen kommer ju allt som man inte tänker på.. Jag kommer bara få "vattna" hundarna, alltså stå och hålla koll så Alla hundar får i sig vatten.. Sen kommer jag få fixa med deras halm och massa sånt. Alltså kommer jag inte få se något at tävlingarna och det är ju liksom det jag vill göra? Så jag ska iaf med på en tävling, men jag får helt enkelt se hur jag gör med den andra!

Oj va mkt jag skrev :) men nu väntar jag på ett samtal och sen på att mamma ska komma, för vi ska åka på Kina resturangen och käka maaat, mums!

HEJDÅ!

Mina kommentarer ♥
Postat av: Josephine

sv: haha ja jag förstår det :D asso det är inge svårt när man väl lärt sig men jag gjorde som så att jag gjorde en till blogg, en test blogg som jag experimenterade i tills jag fattade :D men annars kan ju jag fixa lite åt dig om du vill ? :P <3

2009-10-15 @ 16:23:37
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Josephine

sv: jamen självklart ;) <3

2009-10-15 @ 19:03:14
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0