WEBBCAM !

Hejhopppppp! :)

Just nu sitter jag hemma, eller ja har varit hemma ett tag men ändå. Var ju hem till mormor en sväng, åt lite pannkaka och fikade innan mamma o pappa kom och hämta mej. Sen åkte vi hem till Loos och jag testade min nya tröja och skorna, de passade bra och skorna såg fan ut som toffler men skön var dom ju iaf xD ... Sen klickade jag även in Rex och de gick väl bra men han lossade så jäkla mkt hår så tillslut var jag tvungen att kasta ut honom i hunngårn igen. Då tog jag in Splitt ist, han har jag tränat klicketr med förrut, så skulle se om han kom ihåg och visst gjorde han de. Så då började jag träna honom lite och testade med den där "hälsa" grejen som hundpsykologen visade oss och det gick skit bra :D

Sen har jag även lekt lite med mamma o pappas nya dator HAHA och här är resultatet xD MYCKET snyggt med en mkt dålig inställning/skärpa och mkt ful/osminkad jag!




HAHAH har man tråkigt så har man xD

ÄLSKAR DIG DANIEL HALVARSSON <3


Mina kommentarer ♥
Postat av: jennifer

MEN SNYGGING!



ja, jag vet. synd att vi har samma dag :/ men du kan ju fundera på det iaf :D <33

2009-10-22 @ 23:10:59
URL: http://elverstig.blogg.se/
Postat av: Josephine

HAHA fam vad jag garva när jag såg bilden med fluffet, haha! xD

2009-10-23 @ 11:03:32
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0