att ni ens orkar...

förstår mig inte på er, ni gör fan allt för att få mig att må sämst.
när ni vet att jag inte mår bra & är på dåligt humör,
måste ni göra mig på ännu sämre humör då eller ?
känns fan som att ni gör ALLT för att jag ska bryta ihop..
låt mig vara någon jävla gång ist tack...
trodde ni brydde er mer och att ni förstod..
men ni fattar fan ingenting & det märks helt sjukt mkt...
ge upp någon jävla gång, längtar tills allt med skolan
och allt är över så jag kan lämna allt bakom mig.

FUCK YOU .

Mina kommentarer ♥
Postat av: emma h

vad har hänt? :/ <3

2009-09-20 @ 21:28:05
URL: http://emmahalvarsson.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0