Dagen!

nu tänker jag göra mitt bästa för att hålla allt depprat utanför.. :p har iaf sökt med hundarna idag, jävligt tråkigt om jag får säga mitt men jaja. efter de var de skoljoggen fast den sket jag i, höh not good.
imorgon är de samma tråkiga torsdagar som valigt :/ segt..
men ska iaf ner till Stockholm nästa fredag och kika på nå dressyr grejs ;P hoppas de blir kul iaf..
sen ska vi även på kapplöpning med hundar vecka 43 tillsammans med hundgruppen. hm ja sen har jag inga fler nyheter.

längtar även sjukt mkt tills sista året i skolan är Över, vill inget annat än att tiden ska gå sjukt fort.. vill inge inge inge annat. ska bli det bästa i mitt liv.. om jag blir arbetslös blir jag de, de löser sig jämt.. huvudsaken är att jag slipper allt som har med skolan att göra och då menar jag allt. hoppas på att flytta ifrån ljusdal, långt här ifrån och lämna allt, hoppas på dalarna (a)<3. hoppas även på att jag och daniel flyttar dit tillsammans eftersom jag ser en framtid med honom.. sen har jag inte planerat mer som är nödvändigt..

du kommer bli så värd allt i slutändan, vänta bara en dag kommer det.

älskar dig Daniel, du ska bara veta hur mkt jag uppskattar dig, finns ingen som bryr sig så mkt om mig som du! tack för att du finns, när ingen annan gör de!


Mina kommentarer ♥
Postat av: Josephine

sv: men det vet du att jag gör. Jag vet att vi inte är lika tajt som vi var i ettan men du har ju endå en speciell plats för mig, för ingen annan är ju min älvis!<3

2009-09-09 @ 21:19:29
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0