helgen!

hello alla bloggischläsare!

helgen har varit kanon! här kommer en sammanfattning..

fredag: var sjuk, väldans förkyld. men iaf så åkte jag o mamma till bollnäs en snabbis, ville göra henne sällskap och man blir ju inte sjukare för att åka lite bil och sova i bilen eller hur? ;) men iaf påvägen hem drog vi in på smygstarten på veteranmarknaden i homna, jag shoppade ofc lite saker som jag hade tänkt att inte göra (a) men kunde ju inte låta bli. så hem med mig åkte.. ett par håriga stövlar, varma och mysiga till vintern för 35:- japp de är sant, så då kunde jag fan inte låta bli eh :) sen köpte jag även en cool ring & en näspiercing som jag sedan råkade tappa ner i handfatet :( haha bad for me, menmen sånt som händer.

lördag: Daniel kom till mig rätt så tidigt, han hade pappa Mats med sig :) jätte kul att träffa honom igen och vi fikade lite hemma hos oss i Loos och ja de blev även lite pinsamma stunder där, men de var kul ändå :) sen blev de Homna och Lobonäs på veteranmarknad tillsammans med Daniel, Peter, mamma, Monika & sen kom även mormor och morbror :) efter marknaden blev de hem och fika lite. sen på kvällen blev de god mat och sen mys framför tven med min älskade Daniel och familjen :)

söndag: vaknade rätt så tidigt, men låg mest kvar i sängen och njöt av att ha Daniel hemma, vilket inte är ofta eftersom han är i Boden hela veckorna, får endast sova med honom en gång i veckan kan man säga, segt :/ menmen. sen skulle jag även jobba klockan 1, tjärna lite pengar är då aldrig fel ä. efter de packade jag och sen for jag o baby till Ljusdal och kvällen spenderades mest framför tven.

måndag: gick upp till skolan, fick även träffa söthönan Lina och Daniels mamma Kina innan skolan (y) kul! men sen var de iaf skola. sög bokstavligen och efter lunch fick jag världens huvudverk, trodde verkligen att skallen skulle sprängas på mej och inget hjälpte. spydde även så tror att jag hade någon slags migrän. inte kul alls :/ men blev iaf lite bättre efter att ha legat o vila ngr timmar.

tisdag: idag stannade jag hemma från skolan, hade huvudverk på morgonen och ville verkligen inte riskera att få samma huvudverk igen, hellre dör jag! så denhär dagen har jag bara degat! skönt de också!

men ah de var väl lite, hoppas att ni orkat läsa allt (a)

byebye!


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0