Jobbigt!

skola idag eftersom de är "älskade" måndag igen och en ny vecka..

skolan idag har väl varit okej, haft sega ämnen men gick väl rätt så fort ändå. efter skolan fixa jag lite och sen gick jag upp till Jonna och drack kaffe tillsammans med henne.

efter de ringde Daniel och berätta att han skulle ringa hem till alla anhöriga och säga att han inte kommer att vara tillgänglig på 48 timmar framöver.. alltså kommer jag inte kunna prata eller kontakta honom fören på ... fredag. vilket kommer bli så sjukt jäkla jobbigt när allt ändå är så jobbigt :/ kommer väl deppa ihop totalt och bryta ihop.. men får väl försöka tänka positivt och ska försöka fokusera på helgen som kommer bli underbar tillsammans med honom! :) längtar som fan! sen ser jag även framemot höstlovet sjukt mkt.. sjuuukt mkt. de värsta är ju att de nog är 100 gånger jobbigare för honom också, men jag stöttar honom till 1000 och de komemr jag alltid göra. Älskar dig Daniel och du är min största kärlek i livet och den absolut sista! <3

nu ska jag försöka läsa igenom lite småföretagande papper eftersom jag har prov imorron, yey -.- ...

ha de bäst allehop :) byebye!

Mina kommentarer ♥
Postat av: emma

förstår vad du menar, sånt suger. men snart kommer du hit och då ska vi dra ut och bara supa bort allt skit. och bara götta oss som fan. saknar dig fis<3

2009-09-22 @ 14:52:13
URL: http://emmahalvarsson.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0