MÅNDAG

hejhej folk1 & bloggen! ;)

idag har man gått i skolan då, började med biologi sen lunch, efter de religion och redovisning om indianerna och sist men inte minst svenska. dagen har gått rätt så segt och den har varit jätte tråkig.

efter att jag kommit hem har jag typ. plockat bort en massa skit som låg framme i lägenheten såg ju förjävligt ut.. och sen gjorde jag middag som bestod av mackor i ungnen, mums! :)

ja och sen har jag väl inte gjort mycket & kommer nog inte göra så mkt mer nu ikväll heller, tänkte försöka gå och handla lite och ja sen blir de väl mest datorn och tven, skönt de åh.

men iaf så är vi ledig på fredag, så åker nog hem på torsdag och åker tillbaka till ljusdal på fredag eller lördag! och sen blir de toligtvis stadt med brudarna på lördag, skojjjjj!!! :)

längtar tills jag tagit studenten och daniel muckat så vi kan göra allt vi planerat :D blir så glad bara jag tänker på allt ^^ ska bli sjuuuukt mkt kul! :)

skriver mer sen :) byebye!


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0