onsdag och aaarg.

behöver inte läsa är bara om skolan & aggressioner xD

idag är jag arg, arg arg arg & arg.. skolan är ett rövhål och jag har sån jäkla lust att bara hoppa av och varne hela världen att inte gå skit naturburk för de SUGER..  blir ingen utlandsresa iår utan dom skjuter upp det tills nästa år 2 veckor efter våra 15 veckors praktik :S när vi bara har ngr veckor kvar i 3an :S när iprincip Alla har skolarbeten kvar att göra :S hur ska vi då hinna med dom? :S idioter. mer vill jag inte säga blir bara arg. dra åt helvete och hoppas någon av lärarna på skolan eller helst rektorn kunde läsa detta och lyssna på oss elever som verkligen försöker säga till dom hur jäkla dålig info de är på skolan och dom gör inte ett skit åt det. fan blir så less..


jaja tillbaka till allt utom skolan.
fick sluta tidigare idag, är även ledig på fredag (y) fast jag har ändå inget att göra men äh skönt ändå. :P men blir nog hudik i helgen iaf, cruising och marknad (Y) SUPERDUPERBRA :)


svar till jennifer min partypuma: ja men de lutar nog åt hudik och vi har några krokar ute och de verkar som att vi har ngr ställen att kanske sova på så de löser nog sig :D ska bara spara pengar :D <33

byebye skriver kk mer sen ;P


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0