planering & saknad.

hejhej igen bloggen!

altså tycker de låter sjukt töntigt att säga hej bloggen men vad ska man börja skriva då? :S känns mysko att bara börja skriva också :s men äh.

iaf så har min baby åkt igen nu :( Minst 10 dagar kvar tills jag ser honom igen, paaain! men nu borde de vara påtiden att vänja sig, han har liksom "bara" ca 9 månader kvar i skiten! men man får väl helt enkelt tänka positivt och hoppas på de bästa, och skulle aldrig klara av att inte ha honom vid min sida även om han är typ 8 timmar ifrån mig med tåg, hellre dör jag! älskar honom över allt, längtar sååå tills vi båda är "fri" från våra egna små helveter (lumpen & skolan) ;p

har iaf pratat med Tarja nu, ska till henne på lördag och lära känna hundarna, eftersom jag ska ha en stor del av min praktik där, ska även få lära mig lite teori mm. ser verkligen ifram emot det, ska bli skit kul att gulla med hundarna och lära mig om draghundar eftersom de är ett stort intresse hos mej :)

sen ringde jag även mormor så jag ska komma och hälsa på henne efter skolan på fredag :) kul kul! sen ringde även kusin Ylva, och frågade om jag kunde tänka mej att vara hundvakt åt hennes sjukt fina hund Norton och ja men självklart, i slutet utan oktober skulle de bli typ :) ska bli skoj, finaste hunden ever :D whippet ofc! :)

nej fan, nu ska jag sova :) byebye people & lycka till med era liv.

(jag ska börja tänka positivt med allt som har med ja typ skolan att göra!)

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0